he bud maar ik vind het wel weer leuk dat jullie terug komen in de eerste divisie, omdat ik het altijd leuk spelen vind tegen jullie gezellige team.
moeten wij eerst wel in de eerste divisie blijven, want wij hebben ook in de gevaren zone gestaan en hopen daar nu uit te blijven.
hahah
mijn teamleden willen ook niet degraderen gelukkig.
dus we doen ons best.
gezelliger jo bij onze divisie ook brrrrrrrrrrrr misschien gaan er nog reageren van de eerste divisie haha wordt het nog gezellig hier op dartboard. hihi.
als ik vervoer heb dit weer is natuurlijk voor mij knudde en moet maar net weten wie er van deze kant komt.
vind het altijd leuk daar maar ja het gaat lichamelijk ook niet altijd vanwege die artrose heb momenteel veel pijn en ben onder behandeling bij een fysio heb gezegd dat hij moet zorgen dat ik nog kan darten en mijn werk kan blijven doen anders wordt het voor mij een saaie boel, want darten is nog steeds mijn lust en mijn leven.
Ook mensen om me heen waar ik mee kan lachen en ouwe hoeren ben ik bij jullie ook aan het goede adres kan ik natuurlijk altijd nog doen dan als darten niet meer gaat kom ik gewoon kijken hier en daar mits ik vervoer heb .
nou er zal er best nog wel eens 1 commentaar leveren hahahah wedden.
Er is altijd 1 onze webmaster ziet alles brrr hihi.
gr mij